Virágok közt, veled lenni…

hv​​​​​​​​​​​​​​

HÓVIRÁGTÚRA

A jubileumi túrasorozat negyedik túrája

Útvonal: Misina-tető ― Hóvirág-völgy ― Lapis ―Rotary-körsétány ― Misina-tető (8 km)

Tavaszi időben temettük a telet első idei túránkon, február 17-én. Induláskor csatlakoztunk a Misina Tetőpont megnyitó eseményéhez. Majd rekord számú, 142 résztvevővel (az elmaradhatatlan kutyákkal együtt) vágtunk neki a Misina északi oldalának. A vidám hangulatú barangolás közben nem tudtunk betelni a természet szépségével, az ösvények mentén, a fák alatt tömegesen virágzó hóvirág, illatos hunyor, sáfrány látványával. A Lapisnál elkészült a hagyományos csoportkép, majd a Rotary-körsétány északi ágán bandukoltunk vissza a TV-torony tövébe. Itt a kitartó és kissé elcsigázott túrázókat a megnyitó szervezőinek jóvoltából zsíros kenyér és forró tea várta. Pontos mérések alapján nyolc kilométert tettünk meg ezen a ragyogó napon.

A mozgalom állása: 125-ből 37 km teljesítve!

A következő túrát, ha az időjárás újra kegyes lesz hozzánk, egy távolabbi vidékre tervezzük:
Időpont: 2024. március 30. szombat
Helyszín: Tenkes-hegy, Máriagyüd

Köszönjük a lelkesedést, a közös élményt!